Alla inlägg under september 2007

Av Ingrid - 1 september 2007 19:09

Har ägnat dagen åt att gneta ihop svaren på mina skoluppgifter. Det finns tre olika nivåer man kan välja mellan: Godkänd, Väl Godkänd och Mycket Väl Godkänd.

Enligt vår lärare räcker Godkändnivån om man vill använda sin utbildning för att arbeta som uska, de högre nivåerna tar man sig an om man vill använda betyden till att läsa vidare.

Your Truly har ju planer att arbeta som uska på sjukhus och borde följdaktligen kunna nöja sig med de enklare uppgifterna?

Då känner dere icke Ingrid!

Den av släktingar på mors sida nedärvda tjurskalligheten gjorde sig starkt påmind...och naturligtvis plöjde jag igenom alla tre nivåerna...

Fixar jag den här utbildningen och får min examen så lovar jag att bjuda alla på en riktig brakfest! Läkarsprit i bålen!


Och så har jag betalat medlemsskap i Röda Korset, det får bli årets tidiga julklapp till mig själv.


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards