Alla inlägg den 19 januari 2007

Av Ingrid - 19 januari 2007 22:49

Nej då, sommaruppehåll från bloggen kommer det inte att bli!Och så kom snön...i mängder. Kung Bore beslöt sig imorse för att kompensera Nynäshamn för den gröna vintern.Det kräk-snöade! Och jag cyklade till jobbet, vilket gick rätt bra. Men hem var det värre; det hade fyst på! Kom hem, hyfsat välbehållen, bara för att inse att all marsvinsmat inklusive hö var slut. Ut igen i motvinden och snöyran. Lagen om alltings...dåliga timing.Väl hemma lagades Flygande Jakob (smalvariant med minifraiche och minimalt med nötter) och sallad. Mums!Kollade på Little Britain med Uno i knät och marsvinet Kasper som patrullerade fram och tillbaka på vardagsrumsbordet. Totalmys..Just nu önskar jag att jag hade en trave med osedda Midsomer Murders dvd'er att plöja igenom under helgen.Jag vill tweedkavajer med läderarmbågar, tårtfestivaler för att samla in pengar till en nytt klocktorn "and a nice little murder"!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards