Alla inlägg den 26 januari 2007

Av Ingrid - 26 januari 2007 09:13

Hemkommen från 22-timmars arbetspass. Naturligtvis inträffar det alltid en massa saker när Yours Truly befinner sig mer än 8 timmar någon annanstans än hemma!Uno fick ont i magen och ägnade större delen av natten åt att pipa och väcka husse för brådskande promenader.Marsvinet Obelix beslöt sig för att störtdyka ner från burskåpet i samband med utfodringen. Infångades kvickt med enhandsfattning av husse! En pytteliten reva på underläppen och ett sargat ego var tack och lov den enda skadan..Snöstorm! Igen!Mysigt om man befinner sig inomhus, men eftersom jag alltid lyckats ha slut på marsvinsmat, mjölk eller något annat så måste jag bege mig ut.På den gamla goda tiden kunde man få sina varor hemkörda för några ören av någon extraknäckande skolpojke med en träkärra (nu snackar vi waaaay back i tiden)...Varför finns inte sånt längre??Nån gång ska jag skriva ner allt jag anser att man ska återinföra resp. lägga ner i samhället.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards