Direktlänk till inlägg 7 november 2007

Blä

Av Ingrid - 7 november 2007 08:05

Precis som mamma skriver i sin blogg så är det en vidrig dag idag:

 - Ola fyller 29 år. Födelsedagar är trevliga men det krisar lite också..


-  Vaknade imorse och konstaterade att hunden haft ont i magen under natten, det märktes...över hela köksgolvet...


- Jag har megamens med tillhörande värk.


- Jag är dessutom förkyld.


- Vi ska på banken och förödmjuka oss för att få ett bolån.


- Vi ligger i budgivning på lägenheten mot en person. En enda! Det hade nästan känts bättre om det var fler, nu är det nära men ändå så långt borta.

Grrr...vi fantiserar om att det är en totalt ovärdig människa som kommer slita ut 50-talsköket och dessutom inte kommer uppskatta retronostalgin på samma sätt som vi. Självplågeri, javisst... Men vi ger oss inte, det är en bra bit kvar till vårt tak.


- Sitter och tittar på andra lägenheter på Hemnet.se. Ingen är lika fin och mysig som "våran"....


- Jag vill bara sitta i fosterställning och morra och yla......


Den enda trösten är att vi fick en bra värdering över förväntan på vår nuvarande lägenhet samt att vi ska fira Ola med fläskkarré och toscatårta ikväll.


 
 
Ingen bild

Lisbeth

7 november 2007 10:06

I know the felling - detta är stora ågrendagen - ingen människa (mer än lilla i) förstår mig... snyft

Måste trösta mig med lite arneanka citat...

Perhaps I´m turning religious...?

 
Ingen bild

Lisbeth

7 november 2007 11:03

Jag kan avslöja vad I EGENTLIGEN säger om den andra budgivaren:
hörrödu din jävla russindase, dra till baka ditt skambud annars trycker jag upp dig mot ett plank och gör två indiska skithus av dig...

 
Ingen bild

Marina

7 november 2007 15:35

Det måste bara gå bra! Gratulera O så mycket på äuh.. fördelsedagen.

Kramar

 
Ingen bild

Astrid

7 november 2007 19:10

Gratta O från oss också!

Kramar/Astrid nyss hemkommen från ytterligare en miserabel dag på jobbet i Stora staden där stämpelklocka (elektronisk fotboja!?) nyss införts

 
elaina

elaina

7 november 2007 20:21

Håller tummar blåååå!
Klart ni ska ha retro-barren som har vett att uppskatta den...
=0)

http://elaina.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid - 18 juni 2012 12:19


Vilka underbara dagar vi haft i Spanien....! Vi har ätit en miljon oliver, latat oss vid poolen, snurrat i medeltidsgränder kl. 03 och dansat, badat i en toksalt Medelhavet, mumsat världens godaste mat, träffat sanslösa karaktärer, druckit 2-eurosv...

Av Ingrid - 27 maj 2012 15:24


    Hej och voff från Roslagen!

Av Ingrid - 26 maj 2012 11:17


Om 48 timmar åker O och jag på gemensam semester till Spanien! Första destination är Sevilla, sen tåg till Valencia på östkusten. Förväntningarna är höga, vi blev ju störtförälskade i Spanien under vår helg i Barcelona.... Det är 30 grader i Sevi...

Av Ingrid - 2 maj 2012 07:42


  Idag fyller jag 33 år! Firade igår en smula med glada kamrater i Stockholms 1:a majtåg och har jag tur fortsätter firandet idag.. Ha en fin dag, alla vänner! ...

Av Ingrid - 27 april 2012 07:28


Jobbar som en dåre, försöker emellanåt vara trevlig mot min omgivning, borde boka trimtid till Viggo (han liknar mer och mer en övervintrad hippie vilket han själv inte verkar ha ett dugg emot) samt vaccinera pyret - men det har inte hunnits med. Sna...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards