Alla inlägg den 11 juli 2007

Av Ingrid - 11 juli 2007 22:57

Fortsatt klen. Har förtärt yoghurt och Cola, försökte mig på en smörgås men gav upp halvvägs. Bäljat litervis med vatten för att rensa systemet.

Gah!


O ringde från Arvika. Campingen liknar en krigszon, ölen kommer inte att räcka veckan ut och eländet har inte ens börjat: allt är alltså precis som det brukar vara på onsdagkvällar på Arvikafestivalen...






Av Ingrid - 11 juli 2007 07:25

Det är officiellt: jag är matförgiftad (orsaken misstänks vara köttgryta på jobbet). Har kelat med en hink hela natten.

Jag är klenast i hela världen.

Stapplade till Willys, detta lågpris-Mecca, och inhandlade med darrande händer och halvöppen mun den obligatoriska  Coca-Colan. Orkade knappt ta emot växeln och kröp hemåt. Snälla svärpäronen tar hand om Uno idag.

God Bless Them!



O har rest till Arvikafestivalen, utrustad till tänderna med att nödvändigt:

Liggunderlag, sovsäck, starköl och myggspray.

Han bästa kompis har på nåder fått tillstånd att också sova i vårt tält. Jag har hotat med represalier om han gör något konstigt i det (tar hem damer, kräks, etc...). Och att bluffa är ingen idé, sånt kan jag lukta mig till även om sagda tält är ihopvikt...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards