Alla inlägg den 31 juli 2007

Av Ingrid - 31 juli 2007 17:32

Här hemma råder total Bergmanfeber: O sitter i ett berg av tidningar (han har köpt alla, to.m SvD till min stora fasa, för att läsa och spara). Det tittas på minnesprogram och lyssnas på Bergmans gamla sommarprat på radio som går i repris.



O föresten....mannen har väl ett namn, undrar den nyfikne läsaren?

Tiden är kanske mogen för en närmare titt på den man som delar Ingrids tillvaro och som hittills beslöjats med enbart initialbokstaven..

Han heter alltså Ola, är  20-nånting (men inte alltför länge till), hängiven filmälskare med asiatisk underground och brittisk arbetsklass som specialitet. Ola är en man med många strängar på sin lyra; bl.a syr han excellenta köksgardiner, springer ett par mil i veckan och odlar sin Elvisfrisyr med omsorg (dvs. jag får inte peta på den).

Vi har hängt ihop i snart fem år och delar 39 kvadrat och en diger film- och skivsamling.

That's us!



Jag känner mig umgängessam. Vill ingen bli upplivad av vårt sällskap?

Jag kan medföra hembakad morotskaka.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards