Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av Ingrid - 10 oktober 2007 11:09

Vacklade ut i gryningen med en yrvaken hund och traskade runt eljusspåret en timme för att ruska liv i hjärncellerna. Tenta på fredag!

Sjutusen sidor uppgifter om vård och omvårdnad, munbesvär som karies och parodonit( var nära att lämna in ett papper med rubriken "Potenskräm" när jag skrev om tandproteser....), tekniska hjälpmedel etc. ska in samma dag. Smärta!


För de som undrar kan jag berätta att jag redan pluggar på distans så jag kommer kunna fullfölja studierna även när jag flyttat, viket känns skönt. Det är aldrig kul att inte kunna slutföra det man börjat på.

Försökte förklara för en till mig mycket närstående kvinnlig släkting hur det hela fungerade men utan större framgång ( vilket inte är speciellt konstigt, på en bra dag vet hon ungefär vilket år jag är född...).

Så ett tips om någon har frågor om vad jag gör eller planerar:

fråga mig så blir svaret rätt, hi hi..


Våra utemöbler står fortfarane på balkongen. Vi är officiellt sist ut på gatan med att ta in dom, men jag orkar bara inte. Å andra sidan hängde grannens garntomtar kvar i fönstret in i mars...








Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards