Alla inlägg den 25 oktober 2007

Av Ingrid - 25 oktober 2007 12:25

Klarade tentan i Vård- och Omsorgsarbete.

Jaha, då kan jag iallafall stryka en ågrenframkallande sak på listan..

Försökte rensa skallen med en 1 1/2 timmes promenad i dimman (Nynäs har rena London-luften idag, härligt!) men tankarna flöt bara in på Jack The Ripper, ha ha..


Ola fortsätter att vara höjden av hustome. Väcktes imorse av att han kånkade ner utemöblerna, jag hjälpte till med att patetiskt bära på en dyna... Dessutom ska han tydligen åka till IKEA inom kort och införskaffa ny soffa, diverse textilartiklar samt hyllor. Jag är ännu inte tillfrågad, eller så förutsätts det att jag ska med.

Jag häpnar! Undrar om jag törs be honom måla om alla dörrkarmar medans han har ångan uppe?



Och det här är den nya soffan, dock är vår svart eller röd.. Äntligen 3-sits! Slippa trängas! Avtagbar klädsel som går att tvätta, hurra!

(Och jag ryser över det faktum att jag blir.....glad, för att inte säga euforiskt över sånt här)



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards