Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av Ingrid - 17 oktober 2007 12:26

Känner mig stressad och mentalt förbrukad över saker och ting i min värld som jag inte riktigt har kontroll över. Min man som lever i något slags paralleluniversum lallar omkring och pratar om för mig totalt triviala saker som jag inte kan lägga något fokus på just nu.

T.ex handdukar:

"Ingrid, vi måste åka till IKEA och köpa handdukar, underlakan och örngott!"

(O har aldrig i sitt liv brytt sig om hushållstextilier och fått något stirrigt i blicken varje gång jag ens nämnt IKEA)


Förvaring:

"Ja, i nästa lägenhet kan vi ju bygga en jättehylla och har alla filmer i. En skrytvägg!"

(Älskade man, vi HAR ingen nästa lägenhet. Du kan bygga en koja av dina filmer och bo i den.)


Även katter har varit på tapeten:

"Ja, om vi inte hade marsvinen och dessutom bodde i en 2:a så skulle jag nog kanske vilja ha en katt. En svartvit. Eller grå."

(Va?! O har aldrig någonsin brytt sig om djur, förutom Uno som omedelbart utnämnde honom till superhusse.)


Vad händer? Jag är tillsammans med en hustomte!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards