Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av Ingrid - 16 oktober 2007 18:50

Jag är helt slut...och dan är ännu inte förbi.

Har farit runt hela dagen i diverse ärenden: runda runt elljusspåret (ständigt detta elljusspår!), bytande av spån i burskåpet, veckohandlande ("Hurra! Extrapris på toapapper!" Gud så trist jag är....), tröstlöst jagande efter lägenhet ("Nej, jag vill inte hyra en 5-rummare i Edsbro"..), cykla ner till kommunen och lämna in några papper, till biblioteket för att lämna tillbaka böcker, upptäcka att man glömt böckerna och får cykla hem för att hämta dom, lånade en bunt nya som jag inte kommer hinna läsa, laga kalops till middag, slänga grovsopor (nej mamma, det var inget du ville ha bland dom - jag lovar...), lyssna sammanbitet på den skvalleraktiga grannen och vad denne tror sig veta om de nyinflyttade i porten bredvid (jag vågar inte tänka på vad hon säger om OSS till andra!) och slutligen falla utmattad ner på sängen och ta en liten lur bara för att upptäcka att Uno legat och slemmat på min kudde...


It's hard being a woman...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards