Alla inlägg den 31 oktober 2007

Av Ingrid - 31 oktober 2007 20:32

Av Ingrid - 31 oktober 2007 17:12

Har slutligen skrivit på och skickat tillbaka anställningsavtalet till jobbet i Norrtälje, så nu är det point of no return.

Gulp...

Men det kommer nog blir bra. Det måste bli bra och det känns så rätt att flytta hem igen att jag inte kan se några alternativ egentligen. Och hur ofta få folk fast tjänst numera? Jag vore en idiot om jag sa nej.


Har taggtråd i magen inför hela karusellen med banker och visningar. Jag som är gröngöling känner mig alldeles vimmelkantig av allt. Och så läser jag skräckhistorier om folk fått nobben av olika idiotanledningar.

Vad jag önskar att man inte vore vuxen...... Tänk den lyckliga tiden då ens största problem var huruvida man skulle bygga en borg eller en helikopter av sitt LEGO.


Av Ingrid - 31 oktober 2007 14:41

Dagen till ära: en påminnelse om en mycket bra film...

The Nightmare Before Christmas!


" Följ med till världen där varje helg har sitt eget land...I Halloweenstaden härskar den oberäknelige Jack Skellington, the Pumpking King. Han övervakar skapandet av alla ruskigheter, rysningar och överraskningar som de exporterar till "den riktiga världen" varje år.

Jack tröttnar på rutinerna, men hans liv får en ny mening när han av en slump öppnar dörren till Jullandet. Han blir helsåld och beslutar sig för att ta kontrollen över julen. Med hjälp av sina entusiastiska invånare i Halloweenstaden ger han tomten semester och skapar enligt sin egen mening "en ny förbättrad version av julen".......


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards