Alla inlägg den 5 februari 2007

Av Ingrid - 5 februari 2007 15:07

Folk är inte kloka....!Gick och handlade på Willys, släpade ut en hel vagn fullastad med kassar. Utanför hade någon (idiot) bundit en liten tax vid en stolpe ungefär en halv meter från där alla bilar passerar ut från parkeringen!Eftersom jag är alla djurs vän och är ständigt beredd att rycka ut så placerade mig själv på strategiskt avstånd för att a) bevaka så den lilla hunden inte blev påkörd och b)invänta ägaren.Rödbrusig gubbe anlände och gav sig till känna som husse till taxen. Jag upplyste honom vänligt om att hunden var bunden var lite väl nära trafiken och att det lätt kunde hända en olycka.Han blev skitsur! Muttrade om att det inte "var något problem" etc..Jaha, där får man för att man är vaksam. Usch, nu kommer jag gå och tänka på den lille taxen resten av veckan och oroa mig att något ska hända den...

Av Ingrid - 5 februari 2007 11:22

Om någon vänlig Norrtälje-bo har vägarna förbi Rusta uppe vid Willys så får ni gärna springa in och köpa den här zebramönstrade mattan åt oss. Den är slut i Länna som ligger närmast Nynäs.Kostar 199:- och ska pryda vardagsrummet.Och ja, den är lite förfärlig - men det är jag också!

Av Ingrid - 5 februari 2007 08:27

Lilla stackars U..Genom missförstånd och brist på kommunikation råkade Uno bli utan sin sista kvällrunda igår.Jag trodde Ola skulle rasta honom medan jag duschade och Ola trodde nog att jag menade att jag skulle rasta efter duschen.Så imorse satt en väääldigt nödig liten västgötaspets i hallen med ögon stora som tefat.Usch, känner mig som den absolut sämsta och minst lämpade matten i världen just nu!Men lilla U är nöjd och glad igen..(samt 99,9% av tiden en av de mest bortklemade västgötarna i världen, vågar jag påstå).

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards