Alla inlägg den 7 februari 2007

Av Ingrid - 7 februari 2007 20:21

Och föresten!Min vrede känner inga gränser!Lyfte förväntansfullt på luren imorse ihop om att höra ljuv musik (läs: kopplinston). Dödstyst.Ringde Telia från mobilen och krävde en förklaring.Nån gammal ödla jamsade om att "det blivit en försening i administrationen" och att de "beklagade".Jag gav mig inte förrän de gett mig ett datum (12 februari)samt gratis abonnemangskostnad under februari.Ha!

Av Ingrid - 7 februari 2007 19:27

Drabbad av hurtighet stack jag ut på en promenad med Uno efter jobbet och - hör och häpna - sprang sammanlagt ungefär 300 meter igen. Och jag höll inte ens på att dö!Visseligen gav det säkert utslag på Richterskalan i Uppsala men ändå...Uno tyckte det var väldigt skojigt att matte lufsade fram och sprang glatt med!Hädanefter kommer jag tråka ut er, kära läsare, med små noteringar över promenader, träning etc. Saker som görs i offentligheten tenderar att bli mer disciplinerade....För övrigt åt vi rökt sik med sallad gjord på bl.a färsk spenat och rädisor till middag, otroligt gott!Nu ska jag tilltvinga mig soffan och lägga mig ner samt svimma...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards