Alla inlägg den 9 februari 2007

Av Ingrid - 9 februari 2007 18:12

O har varit på bio med sin bror och kommer inte hem förrän efter 20. Och jag som just stoppat in en lasagne i ugnen..vad ska jag nu sysselsätta mig med?Jag har tråååååkigt!Kan det inte hända något kul/omskakande i livet?Jag får väl själv se till att det händer...

Av Ingrid - 9 februari 2007 14:37

Stora rensa-upp-i-röran-dagen!Är otroligt belåten med mig själv; har hunnit tvätta, svabba och dammsuga, handlat och bytt i marsvinens burar.Vägde Ulvus Gasolin som numera kan stoltsera med 1400 gr!Ändå ser han inte speciellt degig ut, mest..bara stor.Bildbevis kommer.Drog ut spisen för att göra rent bakom den (förmodligen inte gjort sen vi la in nytt köksgolv, dvs. 2 år sen). Lyckades få det hyfsat snyggt men sträckte högra höften när jag skulle baxa tillbaka åbäket. Där får man för att man är stöddig och fixa allt själv...Jag haltar fram som en korsning mellan Quasimodo och en åldring som blivit blåst som sin nya höftled.Upptäckte att råttorna Päron och Glenn under en av sina promenader svingat sig upp i bokhyllan och gnagt mikroskopiskt på en av O's böcker. Ajdå..För att muta husfadern och upprätthålla den goda stämmningen bakar jag en chokladkaka med hasselnötter i, det brukar fungera.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards