Alla inlägg den 14 februari 2007

Av Ingrid - 14 februari 2007 23:16

Den försvunne mannen stapplade in vid halv åtta och överräckte ett stycke röd ros och en ask chokladhjärtan!Jag i min tur serverade kyckling i hemmagjord curry- och sambal oeleksås med ris samt tidigare nämnda vanilj- och blåbärshjärtan till efterrätt.Mys...Min favoritbutik Torrid.com har 50% rea på rean, och "mina" skor som jag spanat in (to use for a special occasion)kostar numera 12$ istället för 32. Vill ha!

Av Ingrid - 14 februari 2007 17:32

Jaha, här sitter jag och firar Valentindagen mol alena.O är inte anträffbar på mobilen. Nedslagen av skinnskallar? Nja, de skulle nog inte våga.Påväg med en färja mot Tallin, medlurad av skolkamrater?Could be, men inte på en onsdag.I färd med att filma, regissera och redigera sitt senaste mästerverk? Svar: JA.Undertecknad susade glatt hem, tinade kycklingfiléer till den uttänkta smarriga middagen, bytte om till kläder som inte luktade handsprit och Landsting, packade upp de två vaniljhjärtan som införskaffats till desert samt duttade på lite lukta-gott.O har förfallit in i en värld där bara manus, scriptscheman, ljustester och mickstativ existerar.Då är det lätt att glömma att ringa och säga att man blir sen/jättesen...Jag, en filmänka!-----------O har ringt! Han kommer halv åtta!Nu ska lagas mat!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards