Alla inlägg den 22 februari 2007

Av Ingrid - 22 februari 2007 13:59

Det är så bloody jävla askallt i Nynäs..inte ens hunden vill gå ut. Ska jag sätta upp en pinkränna på balkongen?Marsvinen huttrar i det totalt utkylda köket. Elementet blir bara svagt ljummet därinne, ska ringa vaktis för en koll. Grisarna får extra hö och stärkande havrekross. Deras matte går runt med blå tår och gör inget annat än vrider på elementen, dunkar på handdukstorkarna i badrummet och drar åt otäcka ventiler som släpper in kalluft.Utomhus klistras näsborrarna ihop när man andas in genom näsan. Jag måste dessutom storhandla idag. Hurra! Släpa en miljon kassar hängande på en cykel (det är alltid motvind, ovasett vilket håll man går åt!) i en halv meter snö är inte vad jag har högst på min lista över saker jag vill ägna mig åt.O och jag firar 4 år tillsammans idag.Hur firar man sånt?Jag har noll inspiration.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards