Alla inlägg under oktober 2007

Av Ingrid - 1 oktober 2007 19:34

Jag har en jobbintervju på fredag!

Apnervöst: vad ska jag ha på mig? Hur ska jag bete mig?

Urrk....men jag har ju bevisligen lyckats charma till mig kneg tidigare så något måste jag ha gjort rätt. Är inte riktigt säker på  att det är rätt arbete för mig, men det är definivt värt att kolla in. Vill inte gå in på detaljer just nu men återkommer när jag varit där.

Vad jobbigt sånt är är....att inte vara säker på vad man vill. Men som Mor har lärt mig:

"Det blir inte alltid som man tänkt sig...men det kan bli ännu bättre".


Har ägnat "lediga" dagen åt byte i burskåpet och badning av 9 vilt protesterande marsvinshanar som simulerade "Döende Svanen" för att slippa komma i kontakt med det avgrundsdjupa badvattnet.

Släpade mig till gymmet och körde ett halvhjärtat pass men fantiserade hela tiden om rökt ost från Collins Ostbod vid Stora Torget.


Råttorna Päron och Glenn fick frikadeller och färsk pasta idag. Bortskämda?

Nej då, inte alls... Ola påstår att det i själva verket är VI som får äta rådisarnas rester. Inte helt osant..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards